Saturday, May 16, 2020

YANG TERRLUPAKAN

                         SINOPSIS


SARA ELINA 
            Dikala hatinya dipenuhi kebahagian 
dia dikejutkan dengan kepergian dua orang tuanya yang tercinta.Hatinya rapuh tapi tidak mungkin dia menunjukkan kerapuhannya itu lalu dia memilih untuk pura-pura kuat dan tabah.Dek kedegilan dirinya lalu dia memilih untuk meninggalkan rumah,Bermulalah kisah baru dalam diari hidup nya.

RIZQI HAMIDI
           Pekerjaan menuntutnya merantau jauh meninggalkan keluarga yang tercinta.
Pergaulannya bebas,dia tidak mahu terlalu memikirkan dirinya yang jauh dari keluarga,dia ingin melupakan dengan cara sedemikian.

     "kalau aku tak pernah sayangkan kau,aku dah lama pergi"-Sara
      "Eh,berambuslah kau perempuan,aku nak bersendirian"-Riq
       "saya tetap menunggu,sampai satu saat awak sedar akan keikhalasan saya"-Naz

Antara cinta dan derita siapakah yang akan menemuinya?.Kehadiran orang ketiga akankah mampu meneguhkan sebuah hubungan?Keadilan masih wujudkah? Dan siapakah Amran dan Qistina.

No comments:

Post a Comment